DÅLIG UPPDATERING !

Hej bloggen!

Ja vet att det har varit jätte dålig uppdatering men jag har inte
varit hemma. Var i stan i går med morfar, adam och Kusin.
Vi gick på museum och kollade runt lite. I går sov jag också hos mormor och
morfar med kusinen. Det var kul. I morse badade vi i poolen kl nio :)
Och sen shoppade vi i skärholmen. Jag köpte en svart baseballjacka :)
De är super snygga tycker jag . Kom hem från heron för 30 minuter.
Vi kollade på Eclipse. Den var så himla bra tycker jag. Vill se den minst två gånger till !!!!
Imorgon ska jag till stallet och kolla på tävlingar:) På måndag är det ridläger :D :D :D
ÄNTLIGEN. DET ÄR BARA 2 DAGAR KVAR LÄNGTAR SÅ HIMLA MYCKET OCH HAR GJORT LÄNGE !
Det kommer att bli det bästa ridlägret som finns. Vi ska sova över också 1 dag med bästa
elin a :) Vi kommer att få det bäst och jag vill ha Nikita i dressyr och Spirit i hoppning <3
Men nu ska jag sluta det här inlägget med en bild och jag kommer blogga på söndag så ingen bloggnig imorrn.

/Maja Sverin


Bild tagen nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0