FÖRSTA SKOLDAGEN ! :)

Hejsan bloggen!
Det var länge sedan jag bloggade här men jag
är mer aktiv på min och julias blogg !! Men jag slänger bara in ett
lite inlägg nu ! :) Idag var det första skoldagen på södertörn.
ALLA verkade snälla och
trevliga !!! :) 5 tjejor av 7 red. Så det var kul. En tjej som en annars var alla jättehette Linn red på Skrefsta :D
Det var toppen. Vi jobbade inget och det kommer inte vi göra på 14 dagar :D
Vi börjar 8.30 och slutar 12.00 hela den här veckan så det är nice .
Jag orkar inte skriva mer nu men idag på kvällen följde jag med mamma till stallet för hon red.
Men jag kommer som jag sa inte blogga så mkt på den här bloggen så inte så mkt inlägg mer..
BESÖK WWW.HORZEJUMP.BLOGG.SE :D :D

Kramar Maja :)


Kommentarer
♥Från celine

Kommentera gärna min frågestund på min blogg, ursäkta om jag störde kram :)

2010-12-30 kl 21:00:20
http://ceelinees.blogg.se/
♥Från celine

Kommentera gärna min frågestund på min blogg, ursäkta om jag störde kram :)

2010-12-30 kl 21:00:21
http://ceelinees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0