Sista dagen imorgon :(

Hej bloggen!

Det är så synd att det är sista dagen på ridlägret
imorgon :( Men idag hade vi dressyr/Caprilli på förmiddagen.
Jag hade Nova och det gick jätte bra . Sen hade jag Nikita på Huntingen
och hon var jätte jobbig ! Hon bara stegrade hela tiden. Så jag fick hänka
på ivan för hon vågade inte gå själv från sina kompisar. Men det gick
bra när jag gick efter ivan :D Sedan sopade vi och mockade
och när vi hade fixat stallet så släppte vi ut ponnysarna i hagen och
så fikade vi . När jag kom hem så duschade jag och så sprang
jag pogramet. Sen åkte jag och pappa och köpte pizza åt mig :D
Muuums. Nu har jag glott på tv och kollat på facebook
och ätit chips och dipp :D Imorgon är det sista dagen
och det innebär tävling  :) Jag ska ha spirit  i hoppningen
och nova i dressyren . Jag kanske bloggar imorgon !

/Maja Sverin

Kommentarer
♥Från Mamma

DU kämpade på bra idag på Huntingen, för Nikita var INTE att leka med! Stolt över dig!!!!!!

2010-08-13 kl 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0