Bilderna !

Nu kommer det efterlängtade bilderna !!



Kossorna :) Inte världens bästa bilder men ändå. Kommer mer från min
kamera imorgon tror jag eller idag...


En liten del av huset :)


jag och emma igår :)


Kossorna igen :)


Emma nyss <3


Emma , Jeppe och lite av wille nyss :)


Wille

Hade tänkt att ladda upp lite bilder från min kamera
men det tar så lång tid och jag sitter här ute själv för det
är ingen teckning inne så jag sitter här själv så jag ska
gå in och fika nu som kommer det några bilder imorrn istället :)
Juste idag så klappade jag,emma och nicklas(emmas pappa)
kalvar :) De var jätte söta. Den som vi klappade hade numret 882 ;)
men nu hade jag tänk att dra in och fika lite med chokladkakor och dricka :)
Återkommer imorgon men kamerabilder från stranden och mitt och emmas rum .

http://asuundin.blogg.se









Kommentarer
♥Från mormor

Det känns bra att vi får ta del av Gotland!

Fortsätt njut!

2010-07-19 kl 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0