BRA !

Hej kära läsare !

Mina besökare stiger för varje dag tack vare er !
Tack så jätte mycket. Jag har inte bloggat på två dagar
men igår var jag och Alexandra och hälsade på ponnysarna
i hagen och de mådde jätte bra ! Igår sov jag hos henne också :)
Idag ska jag och familjen plus mormor och morfar åka viking line
men den går bara till åland och tillbaka så vi kommer ej att sova över
men det finns taxfree :) Kommer nog köpa godis där . Muuumms. Men
jag kommer inte blogga ikväll för jag kommer hem jätte sent men jag kommer
ta bilder så det kommer att komma ut bilder från båten men ni får en bild på båten :

http://www.skip-siden.com/Rosella/photogallery/photo041/R%201%20(Micke%20Asklander).jpg
Båten som vi ska åka :)
Pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0