Dag 1

Hej bloggen!

Idag var det vår första dag här på gotland :)
Dagen har varit jätte mysig och härlig .
Vi har kollat på ett islandshäst ställe som vi ska rida på
lördag eftermiddag. Längtar jätte mycket. Vid två åkte vi till
en bad som liknade utomlands. För det var stora vågor och
sanden var typ vid och jätte mjuk . Det var jätte mysigt och bada där.
Sedan har vi ätit glass och om en halvtimma drygt ska  vi äta middag.
Det blir kött och sallad . Muumms va gott. Efter maten drar jag och emma till
kossorna tror jag . Det bor jätte söta hundar granne med oss .
Det skulle ha kommit bilder från min dator igår men det laggar med
uppladdningen. Så fort den blir bra igen ska jag lägga upp bilder.
Jag lovar. Imorgon ska vi nog bada och träffa några kompisar så det blir mys
men nu ska jag gå in till Emma för hon är ensam och väntar på mig!


/Maja Sverin

http://asuundin.blogg.se








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0