Resdagen ..

Hej bloggen!

Dagen började med att vi tog bilen till nynäshamn
och tog båten där till gotland. På båten kollade vi på film
och käkade godis och pizza. Vi kom till huset vid halv fem och
då packade vi upp och sen drog vi till ett badstället. Där fanns det hopptorn och så :)
Det var varmt i vattnet. Nyss har jag och Emma varit hos kossorna och kollat på
gulliga ponnysar :) Kossorna var jätte söta men lite skygga. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra.
Vi ska bada iallafall :) Men jag är med i veckans blogg hos http://wiikluunds.blogg.se/ det skulle vara snällt
om ni röstade på mig . Jag är nr tre :) Men jag bloggar mer imorrn kväll :) Nu ska jag och emma gå upp till
vårat egna mysiga rum och mysa lite :) Imorrn hade jag tänkt att lägga upp lite bilder om det går :)

/Maja Sverin

Egetligen skulle det  komma upp bilder på kossorna och huset
men det är jätte lagg som de kommer kanske imorrn :)

http://asuundin.blogg.se







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0