sovit hos julia <3

Hej bloggen!

Igår sov jag hos bästa Julia. På dagen var jag i stallet.
Sedan fick jag rida sonella :) Hon var rolig men lite het i galoppen
men det vr jätte roligt.  Igår kväll hyrde vi några filmer och kollade på de
och åt chips :) Vi hyrde american pie (the book of love) , fullt hus och den andra
kommer jag inte på vad den heter. Idag har vi firat mig :) Jag fick ett presentkort på
hm för 300 kr, 900 kr och ett par vita helskodda ridbyxor. Förlåt för gotlandbilderna.
De kommer aldrig jag vet men jag har aldrig tid och sen kan jag inte ladda upp de
nu för min kamera har inga batterier. Men så fort jag kan så gör jag det.
Håll åt ! :) Imorgon hade jag tänkt vara med Linda men det gick inte så jag får se vad jag
hittar på :) jag kanske drar till stallet . Vi får se men de blir nog något inlägg imorrn :)

/Maja Sverin


Bild tagen nyss :)

asuundin.blogg.se





Kommentarer
♥Från Emma

:) <3

2010-07-28 kl 18:50:27
http://emmaacaroline.blogg.se/
♥Från Emelie

Kom till stallet imorgon vet jag! :)Åker själv dit imorgon med Elina. <3

2010-07-28 kl 19:49:41
http://ponnyhoppet.blogg.se/
♥Från malin

Fin blogg !

2010-07-29 kl 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0