stallet hela dagen!

Hej bloggen!

Idag har jag tillbringat hela min dag i stallet :)
Det var jätte kul och det gick bra för Alexandra och Tilda
på tävlingarna. Själv var jag (press) fotograf :)
Sedan åkte jag hem med Alexandra och då duschade
jag för jag var så skitig så det var jätte skönt . Sedan bänkade
jag mig i fotöljen med datorn och kollar på hastnet :) Men nyss
var jag i köket och la på alla saker jag ska ha på min pizza :)
Vi ska göra egen pizza :) Så himla gott det är asså!
Är så himla hungrig . Vi ska äta om typ 15-20 minuter typ :)
Efter maten drar jag hem till Alexandra och vi ska väll chilla
lite. Vi kanske drar ute lite också ikväll :) Annars är vi hemma
hos henne och myser. Slaggar säkert hos henne :) Vi får se.
Det blev inga bilder idag bara för att jag fotade med ''Alexs'' kamera :)
Besök gärna hennes blogg www.asuundin.blogg.se Den e bra :)
Men jag bloggar mer imorgon och då ska jag försöka ladda upp gotlandbilderna :)

/Maja Sverin

asuundin.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0