2:A AV 19 LAG IDAG ! :D

Hej bloggen!

Idag gick det så himla bra ! Vi kom på 2:andra plats av 19 lag idag.
Vi är så himla grymma asså. Spirit var så himla duktig .
Jag vann en blå-vit rosett,blå rosett, Plakett och pannband :D
Jag vill köpa han för han är så underbar. Banan låg på 75 cm.
Plätt lätt och det var lågt tycker jag och spirit.  Jag var felfri
i båda klasserna och Julia var det med och Angelica också.
Vi är så grymma. Men tyvärr var det sista omgången :(
Imorgon blir det stallet och jag bloggar efter stallet då ! :D

/Maja Sverin

Bilder på priserna :


jag och priserna :D


Vrid lite på huvudet :D


Min fina plakett :D



Kommentarer
♥Från felicia

fint <3

2010-06-07 kl 20:30:53
http://tyypfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0