Allt klart !

Hej bloggen!

Idag så fick jag hoppa Nikita . Jag trodde att jag skulle
få Spirit men han skulle vila lite för han var så trött i onsdags.
Vi hoppade nere på vallen och hon var jätte pigg och det gick super bra!
Efter ridningen följde jag med Julia hem och sedan vid tre åkte vi
tillbaka till stallet. Vi smörjde och schamponerade Saga och
Spirit. Sedan bytte jag schabrak och jag bytte sadeln
för jag ska ha Nikitas sadeln imorgon :D Den e skönare och finare .
När vi var klara med allt och de var knoppade och fina
så körde Julias mamma hem mig . Har nyss duschat och kollar på en
film nu. Ska äta middag snart. Är jätte hungrig. Imorgon ska vi vara
i stallet vid åtta ungefär. Jag kommer kanske blogga imorgon
när jag kommer hem. Vi får se om jag orkar eller inte .
Marre ska fota så det kommer nog komma bilder på måndag.

/Maja Sverin

Bilder från idag :


Julia och Saga över en oxer (inte hög)


Jag och Nikita




Julia och Saga (i tölt) Haha det ser ut som det.




Kommentarer
♥Från Frida

JA HAR FOTAT !!!! <3

2010-06-05 kl 21:44:29
http://everythingishorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0