Hej !

Hej bloggen!

Det var länge sedan jag bloggade så jag hade tänkt att göra det nu. Igår så firade vi midsommar hemma hos familjen Knutas. Jag sova hos Felicia sen också :D Vi hade jätte kul. Vi hade tänkt att bada idag men på förmiddagen
var det jätte fullt väder ute så vi struntade i det ! Klockan tre kom mormor , morfar och morbror hit .
Snart ska vi äta middag. Är jätte hungrig nu.  I morgon ska jag nog vara med Felicia . Vi kommer nog bada imorgon i hennnes farmor och farfars pool :D Så det blir nog nice . Men jag kommer nog kanske blogga imorgon men det märker ni. Ska äta om 12 minuter så jag ska nog dra ut och fota som kanske kommer upp på bloggen ikväll eller imorgon.
Men ni får ha det så bra så kanske jag uppdatderar imorgon !

/Maja Sverin


E så ridsugen (hopp sugen) Bild på mig och Nikita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0