Nytt i Garderoben!

Hej bloggen!

Idag var vi på Naturhistoriska Riksmuseet.
Det var ganska roligt faktiskt.  Vi slutade 13.30.
När klockan var 15.00 hade jag utvecklingssamtal.
Eller asså vi pratade om nationella proven. Det
har gått ganska bra för mig. Bara lite små fel bara
men annars är jag nöjd med mina resultat .
När det var klart åkte jag , mamma och wille till huddinge
och handlade kläder. Jag köpte 1 par peace örhängen,
rosa långärmad, prickigt linne och tights. Riktigt nöjd
med det jag köpte idag. Gick på ungefär 259 ;-
Imorgon blir det stallet . Bloggar mer imorgon. Bilder på plaggen:


Peace 29;- JC


Tights H&M


Linne 49.50 H&M

Rosa Långärmad 99;- H&M



Kommentarer
♥Från Nikki <3

SV: Hihi I know ! :D

2010-06-09 kl 20:30:20
http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0