SOMMARLOV!

Jag vet att min uppdatering har varit usel
men jag har inte varit så bloggsugen.
Igår var gröna lund med klassen kul.
Jag kom hem ungefär 22.15.
Kommer saknar klassen sjukt mycket!
Älskar er. Idag har jag sommarlov.
Eller jag har det nu och det är så himla skönt!
Efter vi hade sjungt och det så drog jag hem.
Sen kom Amanda E , Siri och Jessica hit.
Vi drog ner till stendal och badade. Det var iskallt men jag
badade ändå. Nu ska jag äta middag och sen åker jag och rider!
Jag kommer att ta en blogg paus så jag kanske inte kommer
blogga så mycket på lovet men ska försöka lite!

/Maja Sverin

http://www.skateshop.se/wordpress/wp-content/uploads/2009/07/sol.png
Bild lånad från google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0