Avramling på lilla spirre <3

Hej bloggen!

Igår red jag Lucien (lussan)  för första gången.
Jag tyckte om henne jätte mycket. Idag vandrade vi med skolan.
Det var jätte jobbigt . Vi slutade vid ett. Gick tillbaka till skolan och kom dit
vid hav två. Felicia följde med mig hem. Felicia i min prarlellklass.
Vi hade jätte roligt. Det var så himla varmt idag också. Det var skönt
men man svettas så mycket. Vid sex åkte jag till stallet med mamma och
emma följde med. Jag hoppade Spirit på utebanan och vi fick hoppa lite högre än vi brukar
så typ 75-80 . Sista banan gick super bra men sista hindret hoppade han men efter
så var det en svår sväng och jag ville till höger och han ville till vänster
så jag åkte av. Jag fick lite ont i foten just då men nu har jag inte ont längre.
Imorgon åker jag till stallet efter skolan. Jag kommer nog inte blogga imorgon . Kommer hem
sent från stallet . Jag kommer hem vid typ kvart över nio. Men på fredag blir det bloggning!

/Maja Sverin


Kommentarer
♥Från Frida

Söndag är det ponnycupsfinal ! :) <3

2010-05-20 kl 21:04:02
http://everythingishorses.blogg.se/
♥Från Fanny

Super fin blogg & Gullig design ^.^

2010-05-21 kl 22:22:04
http://fannymariaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0