Blev ingen terräng !

Hej bloggen!

Idag var det skola och det gick jätte bra !
Vi slutade två som vanligt och då tog jag bussen hem.
Jag var på datorn när jag kom hem och så gjorde jag chokladbollar.
De blev super goda . Vid fem åkte jag och mamma till stallet. Jag hade hoppats på
terräng men det blev inte det utan en dressyr lektion. Vi ska ha terräng nästa vecka.
Jag var sist och fick fina pollen Spirit. Det gick så himla bra. Han gick typ
i form hela lektionen. Han var super fin. Vi jobbade på galoppfattningar.
Trodde att det skulle gå super dåligt men det gick så bra. Imorgon är det
skolan och sedan är det ingen hoppning men jag ska nog vara hemma.
Men jag bloggar imorgon om jag orkar men vi får se men annars blir det på kvällen.

/Maja Sverin ♥


Älskade ponny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0