Fredag imorgon !

Hej bloggen!

Idag var skoldagen bra faktiskt !
Efter skolan drog jag till stallet.
Jag fixade med nova och så och sen
så hjälpte jag till att fixa Fritz bara för
att vi ska vara med i en tävling där
man ska (gilla) på facebook , asså
gilla bilden och den frisyren som blir bäst
typ vinner. Och då kommer Malin Bayard och
Peder Fredrikson till stallet :D Det bli ju kul
om det händer. Vi gjorde flätor i manen och perlor och sånt.
Rikigt kul var det och han blir ju super duper fin !
Imorgon är det äntligen Fredag. Yeeahh ! Äntligen är det
fredag igen. Jag ska inte göra något specielt. Bloggar mer imorgon !

/Maja Sverin


Kommentarer
♥Från Frida

sv; vet men skrev fel :P

2010-05-28 kl 19:00:28
http://everythingishorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0