Läxdag !

Hej bloggen! ♥

Idag var det skola och skoldagen gick toppen.
Hade en diagnos på matten idag. Det gick väll bra
för om man blir ''godkänd'' på den så får man göra
det röda  men om man har många fel får man göra
den blåa och jag fick göra det röda :DSå det gick toppen!
Annars har skoldagen varit bra. Hade kroppen efter rasten.
Pratade om vad som hände när man gör barn och så.
Efter det så hade vi fysik. Vi höll på med Magneter och sånna saker.
När vi hade slutat 2 så tog jag bussen hem men den var jätte försenad.
Den var typ 10 minuter försenad. Men när jag kom hem så åt jag och sen var
jag på datorn och sen vid fyra följde jag med mamma för vi skulle handla
mat. Vi kom hem med väldigt mycket mat. Mycket frukt .
Sedan har jag gjort massor med läxor. Har nyss ätit Taco.Det var jätte gott !
Imorgon blir det stallet. Ska nog plugga lite till nu :( Men jag bloggar imorgon efter stallet!

/Maja Sverin ♥

Älskar dig bästa skötponny <3





Kommentarer
♥Från Matilda

Naw vad söt!

Är det din?

2010-06-04 kl 20:13:37
http://vickysutbildning.blogg.se/
♥Från danni'

naw vad söta ni är! :) <333

2010-06-08 kl 23:28:31
http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0