Måndag avklarad !

Hej bloggen!
Äntligen är måndagen avklarad. Tog cykeln
till skolan idag. Skoldagen har varit bra men jobbig.
Slutade tre och då cyklade jag hem . Sedan fick jag veta
att vi kom med i finalen. Det går på Enskede mot Gustafberg.
matchen är nu på söndag. Första start är 15.00. Det är bara 6
som får tävla. Jag bryr mig inte om inte jag får tävla.
Jag är så glad över att vi kom till semifinalen.
Gud vilket väder det har varit idag. Har mest varit
ute. Imorgon blir det stallet . Men åker inte dit direkt.
Det blir nog ingen bloggning imorgon. Kommer hem
tio från stallet så det blir bloggning på onsdag!

/Maja Sverin


Kommentarer
♥Från Ma

Helt rätt tänkt! Det viktiga är inte VILKA som rider i Finalen, alla har ju varit lika delaktiga till att ni har kommit så långt!

2010-05-19 kl 00:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0