Så himla kul !

hej bloggen!

Igår var ju jag på Gröna Lund. Vi hade jätte roligt.  Jag åkte
insane två gånger :D Den var super rolig. Vi åkte hem vid fem.
Julias pappa kom och hämtade mig och frida och julia. Jag sov
hos julia också :D Vi hade roligt som vi alltid har <3
Idag red jag finaste Symfonie idag. Vi red på dressyrbanan :)
Han var jätte fin i formen hela tiden och han var super duktig.
Idag har det varit 20 grader. Det är som sommar ! Jag har bara varit ute.
Skulle in och blogga bara det är därför jag är inne för jag ska gå ut
snart igen. Ikväll har vi gäster. Felicia och hennes familj kommer
och ska äta middag. Det blir roligt. Sedan sover nog Felicia här.
Men nu måste jag dra ut igen men här kommer lite bilder.
Jag lägger inte upp alla bilder men alla bilder kommer i från www.nixie.blogg.se :D

/Maja Sverin


Elina vann en stor dumle :D


Jag,Julia ,Emelie och Nikita när vi åkte vilda musen.



Emelie, Frida, Nikita , Jag och två långa gubbar !


I skrattkammaren.




Vi igen


Så snygga frida,emelie och nikita är alltså!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0