VÄRLDENS BÄSTA PONNY !

Hej bloggen!

Det gick så himla bra idag. I förklassen blev jag
felfri.  Alla i laget blev felfria i förklassen.
Det tog lång tid innan det var lagklassen igen.
Men när det blev dax för lagklassen gick allt jätte fort!
Jag blev felfri där också. Får jag köpa honom ?
Han är så himla duktig. Nova är ju också bäst men
han i hoppning och Nova i dressyr. Julia fick ett
nedslag på andra hinder och Madde var inte med i lagklassen.
Angelica fick fyra fel och Elin felfri. Så laget hamnade på 12 plats
av 18. Jag är super nöjd. Imorgon vet jag inte om jag ska till
stallet eller inte. Men jag bloggar när jag kommer hem ! Bilder kommer ...

/Maja Sverin


Kommentarer
♥Från mormor

Du är verkligen duktig och kämpar på. Jag kommer troligen på torsdag och tittar på dig. Kramar från mormor och morfar.

2010-05-10 kl 10:56:32
♥Från Emma

Du rider Spirit as bra :)

2010-05-10 kl 15:58:32
http://dressyrel.blogg.se/
♥Från Ma

Och du är världens bästa dotter! Så duktig och rider så fint.

Stolt Mamma

2010-05-12 kl 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0